Intrebari frecvente

Contul meu

Cum ma pot inregistra?

Pentru a-ti crea un cont de client, apasa pe link-ul ‘Logare’ din partea de sus a paginii, apoi in sectiunea de logare apasa pe link-ul ‘Inregistreaza-te acum gratuit’ si completeaza formularul de inregistrare. Iti poti crea contul de client foarte simplu si la prima ta comanda. In ambele cazuri, trebuie sa introduci adresa ta de e-mail si o parola. Cu ajutorul acestor date, te poti loga apoi oricand la contul tau de client si ai posibilitatea de a vizualiza, verifica si prelucra datele tale, poti verifica istoricul de comenzi si altele!

Sunt datele mele vandute mai departe unor terti?

La ITLogistics.ro, toate datele clientilor sunt bineinteles tratate stric confidential si vor fi divulgate numai in anumite circumstante partenerilor cu care SC Marco Trading SRL colaboreaza pentru executarea contractului la distanta incheiat cu dvs. Pentru mai multe detalii puteti viziona si pagina noastra de politica si confidentialitate.

Imi pot prelucra singur datele?

Atunci cand esti logat, in contul tau de client, iti poti vizualiza datele si le poti prelucra. Pentru modificari in ceea ce priveste adresa de e-mail, te rugam sa contactezi serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau e-mail

Pot afla mai multe informatii despre datele mele? Cum pot invoca dreptul la portabilitatea datelor?

Poti invoca dreptul tau la transferul datelor (art. 20 din Regulamentul general privind protectia datelor) printr-un e-mail adresat serviciului nostru de relatii cu clientii (support@itlogistics.ro).

Cum pot sterge contul meu de client?

Trebuie doar sa ne scrii un e-mail informal la adresa support@itlogistics.ro, prin care sa iti exprimi dorinta, iar noi vom sterge imediat contul tau de client.

Comanda

Cum pot comanda?

Este foarte simplu sa comanzi pe ITLogistic.ro. Dupa ce ai pus articolele dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul ‘Vezi cosul’. Creeaza un cont de client. In calitate de client nou, poti face acest lucru foarte confortabil in timpul procesului de comanda si vei fi logat automat. Daca ai deja un cont de client, te poti autentifica simplu cu datele tale de utilizator (adresa de e-mail si parola). Apoi trebuie sa parcurgi apoi cei trei pasi al procesului de comanda (Adresa – Metoda de plata – Confirmare), dupa care poti finaliza comanda.

Pot comanda si telefonic?

Da se poate comanda si prin intermediul telefonul. De asemenea operatorii nostri te vor ajuta si in cazul in care ai intrebari despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamatie sau despre procesul de retur.

Exista o valoare minima a comenzii?

In principiu, nu exista nicio valoare minima pentru a comanda pe ITLogistics.ro. Suma minima de comanda depinde de partenerul financiar ales.

Cum pot vizualiza comenzile mele anterioare?

Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugam sa te loghezi pe www.itlogistics.ro cu adresa de e-mail si cu parola. Intri pe sectiunea ‘Contul Meu’ iar pe campul ‘Comenzi’, gasesti un sumar al tuturor comenzilor tale.

Pot anula comanda in cazul in care nu a fost inca expediata?

Anularile sunt posibile pe ITLogistics.ro, in masura in care comanda ta nu a fost inca expediata. Te rugam sa ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta de anulare sa poata fi verificata direct. Puteti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii la numarul de telefon +40 745 628 773.

Ce fac daca produsul doritnu mai este pe stoc?

Nicio problema. Exista inca sanse bune sa poti comanda produsul dorit. Nu iti putem oferi informatii exacte despre momentul in care un articol devine din nou disponibil sau daca va mai fi disponibil.

Ce se intampla dupa ce finalizez comanda?

Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe langa produsele cumparate, aceasta contine si adresa de facturare si de livrare, precum si metoda de plata selectata. Daca ai intrebari, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau e-mail.

Cum pot fi sigur ca am plasat corect comanda?

In cazul in care doresti sa verifici daca comanda ta a fost plasata corect, o poti vizualiza in confirmarea de comanda pe care am transmis-o prin e-mail. Logheaza-te pe www.itlogistics.ro cu adresa ta de e-mail si cu parola si vizualizeaza comenzile in rubrica ‘Comenzi’. Daca ai intrebari despre comanda ta sau daca aceasta nu a fost plasata corect, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau email.

Pot comanda de pe dispozitive mobile?

Poti bineinteles comanda oricand de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decat sa vizitezi magazinul nostru ITLogistics.ro de pe browserul de pe mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizata atat pentru varianta desktop cat si pentru dispozitivele mobile.

Newsletter

Ce este newsletter-ul si care sunt avantajele lui?

Newsletter-ul nostru te informeaza in mod regulat despre promotii actuale din cadrul shop-ului nostru online. Daca te abonezi la newsletter-ul nostru gratuit, vei primi informatii gratuite despre:

  • Produse noi;
  • Vouchere si promotii;
  • Oferte speciale si reduceri.

Cum ma pot abona la newsletter?

Daca nu doresti sa ratezi promotiile noastre actuale, te poti abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decat sa introduci adresa ta de e-mail in rubrica ‘Newsletter’ din partea de jos a paginii. Imediat vei primi un e-mail, in care nu mai trebuie decat sa confirmi abonarea la newsletter.

Cat de des voi primi newsletter-ul?

Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci cand apar noutati sau cand au loc promotii speciale, de ex. promotii SALE, promotii cu vouchere etc.